Busstation skal være »drive-in«
Der er ikke meget efterspørgsel på at bruge korttidsparkeringen foran den aflange bygning på Rådhusstrædet 4 i Ikast. Billedet er taget en tirsdag eftermiddag, hvor kun en enkelt af de 15 offentlige parkeringsbåse var i brug. Derfor har politikerne i Udviklings- og Erhvervsudvalget heller ikke haft de store problemer med at sige ja til en ansøgning om at nedlægge syv af p-båsene og flytte lidt rundt på de resterende otte for at give plads til en drive-in. Lidt længere henne ved rådhuset findes yderligere otte parkeringsbåse, som er reserveret til kommunens tjenestebiler og til politiet; disse otte pladser berøres ikke af planerne om drive-in.

Busstation skal være »drive-in«

Thomas Vang Nielsen
Journalist | [email protected]
Læs Thomas' seneste historier

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Illo reiciendis eos id iste. Tenetur, vel quam ullam illum reprehenderit doloremque vero incidunt dolorem eum excepturi est inventore molestiae, atque pariatur!

Ocurreret voluptatum an has, aeque solet principes per in. Ei his platonem voluptatum, te vel fabulas ancillae, at mea justo paulo nonumes. Accumsan ponderum constituam sea eu, doctus dolorem scriptorem quo te. Nec diceret gloriatur moderatius id. Ignota iuvaret officiis mea ea, cum at scaevola vivendum. Ut justo aliquip delicata cum, ut mea errem decore homero, ad eam corpora epicuri nominavi. Paulo feugiat an sit, vix ea vero veri.

Allerede abonnent?

Log ind her

Prøv første måned for 19 kr.

og få fuld adgang til alle artikler på ditikast-brande.dk

Introtilbuddet gælder kun hvis du ikke har haft et abonnement inden for de seneste seks måneder. Abonnementet fortsætter til 49 kr. pr. måned. Mindstepris 19 kr. Nem opsigelse.