Forbund erkender: Ikast skulle have spillet CL i denne sæson
Cecilie Brandt og resten af Ikast-kvinderne burde have spillet Champions League i denne sæson, men den mulighed gik ved en fejl til Odense Håndbold, erkender DanskHåndbold.
Cecilie Brandt og resten af Ikast-kvinderne burde have spillet Champions League i denne sæson, men den mulighed gik ved en fejl til Odense Håndbold, erkender DanskHåndbold. Foto: Ole Nielsen

Forbund erkender: Ikast skulle have spillet CL i denne sæson

Ikast Håndbold skulle i 2024 have haft mulighed for at søge om en CL-billet. Den mulighed gik ved en fejl til Odense Håndbold, som endda endte i finalen

Deltag i debatten

1 kommentar